Що таке трансляційний передпідсилювач і як його підключити?

Дата публікації 02.12.2016.

Багато користувачів скептично ставляться до такого пристрою, як трансляційний передпідсилювач потужності. Їх скептицизм полягає в основному «комерційному» питанні - навіщо купувати і витрачати гроші на додатковий підсилювач, якщо багато сучасних систем вже оснащені подібними елементами. Що таке трансляційний підсилювач потужності, що представляє собою попередній підсилювач, яким способом вони можуть співіснувати разом - всі ці питання ми спробуємо висвітлити в нашому невеликому огляді.

 Що таке трансляційний передпідсилювач і як його підключити?
  • Підсилювальні пристрої: функції, принцип роботи

    Кожен користувач звукової техніки не раз стикався з пропозиціями в сучасних інтернет-магазинах, де виставляються на продаж так звані «підсилювальні комплекти». У цьому комплекті передбачений основний показники потужності підсилювач, а також попередній. Це два окремі блоки, що підключаються до аудіо систем. Однак сучасними розробниками створені спеціальні інтегровані моделі, де два пристрої об'єднані в цілісний моноблок. Сучасні інтегровані моделі ще називаються AV-процесорами, які встановлюються на досить дорогу цифрову техніку. На нашу думку надійні передпідсилювач потужності - це відмінне вкладення коштів для тих, хто хоче знайти «той самий» звук. Особливо це актуально безпосередньо для трансляційної сфери роботи аудіо систем, де важлива максимальна точність звукової обробки.

    Принцип роботи сучасних моделей можна описати в безпосередньо звукових термінах. Такий пристрій призначений для попередньої обробки електричного сигналу, який подається на аудіо системи. Причому ключовою особливістю предпідсилюючий обладнанні є той факт, що вони можуть працювати з великою кількістю користувачів - іншими словами кінцевими споживачами, на які подаються сигнали. Трансляційні підсилювачі дозволяють очистити звуковий діапазон від перешкод, спотворень, налагодити частоту «оповіщення» і т.д.

    Існують такі інтегральні системи, які значно розширюють можливості звукової регулювання, тобто мають широкий набір інструментів для таких операцій. Можна відзначити кілька корисних порад, які стануть в нагоді для будь-якого користувача предпідсилюючий техніки:

    • еквалайзерні функції ВЧ і НЧ найкраще виставляти на параметр, рівний 1 кГц, а ось частоту СЧ рекомендується «провалити» до показника приблизно в полдецібела;
    • також радиться відключати процесорні реверберації і різні цифрові ефекти. В налаштуваннях рекомендується вивести всі канал центрового і тильного типів на фронтальні показники - за тембром і рівню голосу;
    • в регулюванні звуковий функціональності (навантаження або чутливість) завжди присутнє одне незмінне правило - дзвін посилюється зліва направо, при цьому послаблюються басові «домішки» звуку. Тому в співвідношенні з основним потужносним підсилювачем вихід слід відрегулювати на максимум в зовнішній підсилювач, тоді як в самому підсилювачі ці показники слід звести до мінімуму;
    • з сучасними процесорами є можливість підключення аудіо колонок, однак тут є свої нюанси. Щоб домогтися якісного звуку, необхідно підключати тільки професійні моделі. При цьому у користувача виникне багато труднощів з налаштуванням.

    Як бачимо, передпідсилювач трансляційного типу дає істотні переваги в регулюванні вихідного звуку, що дуже важливо, повторюємо, в безпосередньо трансляційній сфері - коли звук передається відразу декільком кінцевим користувачам.

    Модельний вибір: візуальні особливості

    Зазвичай моделі такого обладнання виглядають у формі збалансованих стереосхем, які закінчуються в своїй конструкції рознімною панеллю з терміналами XRL-входів. Якщо ж такими входами не оснащені системи, що підключаються до предпідсилюючий обладнанню, то переживати не варто. На виході звук відмінної калібру виходить навіть при підключенні до нього звичайних роз'ємів RCA.

    Крім того, слід зазначити ще кілька «статусних» ознак сучасного трансляційного обладнання: це наявність на корпусі входу для вінілового програвача, а також для головки MC. Така головка приблизно в два рази слабкіше MM за основним сигналом, але в той же час в два рази «крутіше» неї по статусу. Хороші і якісні «попе» оснащені спеціальними корпусними секціями. Також важливо наявність потужних шасі, розташованих по всьому корпусу і стінок, які можна визначити по визирає капелюшках мідних болтів.

    Також можна вибрати трансляційний передпідсилювач по класу електричної схеми. Звичайно, це не є очевидною ознакою серйозного якості або якихось особливих достоїнств, але увагу на це звернути варто. Клас A електричної схеми означає те, що техніка споживає високий струм, але при цьому найбільш «простими» шляхами доставляє сигнал на кінцевих споживачів, іншими словами це називається «швидким звуком». Клас D притаманний схемами сабвуферного типу, тому що тут передбачено більшу кількість конструктивних елементів, а в технічному плані сигнал ВЧ зазвичай «пропадає», «губиться». Найбільш оптимальні класи для предпідсилюючий обладнання - це клас B або AB.

    Таким чином, трансляційні підсилювачі, купити які пропонує інтернет-магазин LuxPRO, відрізняються широкими можливостями регулювання звуку, якісної «доставкою» його до кінцевих споживачів. Це дуже важливо для трансляційного звукового обладнання, так як саме в таких випадках досить складно найчастіше домогтися якісного звучання. Сучасні моделі є одними з виробниками, що гарантують якість і гнучкість налаштувань будь підключеної аудіотехніки. Замовляйте відповідну модель від кращих брендових виробників в нашому магазині звукової техніки. Ми пропонуємо демократичну ціну, вигідні умови доставки замовленого товару в будь-яке місто України.

Якщо Вас зацікавила стаття, Вам буде цікаво довідатися про ці товари: